placeholder_200x200

We leven alweer even in 2013 dus we mogen aannemen dat alle opstartproblemen achter de rug zijn. Sommigen hebben zelfs al een wintersport achter de rug en zijn weer helemaal vol frisse moed. Laten we dan nu weer geld gaan verdienen, zoveel mogelijk!

Opvallen met Direct Mail

De e-mail inbox raakt steeds voller en voller. Ongewenste e-mail, facturen, nieuwsbrieven. We verzamelen bijna alles in ons digitale postbakje. Terwijl aan de andere kant de fysieke brievenbus steeds leger raakt. Des te meer reden om eens flink uit te pakken. Het fysieke poststuk heeft een grote emotionele waarde, groter dan die van e-mail. Combineer dit met het gegeven dat de brievenbus steeds leger raakt en u heeft een succesformule. Verstuur een aanbieding per post in plaats van per e-mail.

Mogelijkheden van Direct Mail

Voor Direct Mail zijn er veel mogelijkheden. Van een eenvoudige kaart tot een pakket waar ballonnen uitschieten. Uiteraard dient u eerst goed te kijken naar uw doelgroep en welk rendement u wilt halen. Twee ingrediënten die niet geheel onbelangrijk zijn.

Selfmailer:selfmailer

Een selfmailer is een mailing en adresdrager in een. U bepaalt hoe groot hij moet worden en of er een antwoordkaart in verwerkt moet worden. Snel en efficiënt.

Pop-up mailing:

popup huis

Vroeger konden we uren in boeken kijken waar dieren, bomen, etc. omhoog kwamen zodra u de pagina omsloeg. Dit kan ook met Direct Mail. Er kunnen zelfs huizen uit de envelop schieten. Verrassend en erg leuk.

Schuifmailing:

schuifmailingTrek aan een label in de mailing en u bladert door een boekje of trek aan de zijkanten en er verschijnt een 3D beeld van uw product. Speels en opvallend.

bron: www.directmailing.nl

Uitbesteden of zelf verwerken? 

Allemaal hele leuke mogelijkheden maar waar moet u beginnen? We helpen u graag verder en kunnen zelfs het hele proces voor u uit handen nemen. We beginnen bij het idee en gaan via doelgroep, boodschap en adressen naar het daadwerkelijk versturen van de Direct Mail. Neem contact met ons op voor meer informatie.

 

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief of volg ons op twitter.

 

Topics: Direct Mail